Hoe moet je de inkomhal van je kantoor inrichten
Het inrichten van de entree of inkom van een bedrijf is belangrijk omdat het de eerste indruk van klanten en bezoekers bepaalt. Hier zijn enkele tips voor het inrichten van de inkom:
- De inkomhal moet voldoende ruimte bieden voor mensen om binnen te komen en te vertrekken, evenals voor het plaatsen van meubels of decoraties. Vermijd volle ruimtes die chaotisch aanvoelen.
- Zorg ervoor dat de ingang netjes en opgeruimd is. Verwijder eventuele rommel of onnodige voorwerpen en zorg voor voldoende opbergruimte en kapstokken voor jassen, tassen en paraplu's. Vlekken van vuile schoenen kan je vermijden met een deurmat.
- Zorg voor voldoende verlichting in de ingang. Overweeg om lampen of verlichting te gebruiken om bepaalde elementen, zoals kunstwerken of wanddecoratie, te benadrukken.
- De ingang van het bedrijf moet overeenkomen met de merkidentiteit van het bedrijf. Gebruik kleuren, logo's of slogans die de identiteit van het bedrijf weerspiegelen en zorg dat deze elementen overeenkomen met de rest van het bedrijf.
- Overweeg het gebruik van comfortabel meubilair in de ingang, zoals stoelen of banken, om wachtende klanten en bezoekers te laten ontspannen. Zorg ervoor dat het meubilair past bij de stijl en de sfeer van het bedrijf.
- Planten zijn een geweldige manier om de inkom van een bedrijf of kantoor op te fleuren en een uitnodigende sfeer te creëren. Overweeg om planten in de ingang te plaatsen, maar zorg ervoor dat ze regelmatig worden verzorgd.
Door deze tips te gebruiken, kun je een uitnodigende en professionele ingang creëren die de eerste indruk van klanten en bezoekers positief beïnvloedt.
Kies voor de inrichting van de inkomhal van je bedrijf voor een betrouwbare partner als WEBA. Neem vandaag nog contact op om te zien hoe wij je kunnen helpen bij het creëren van de perfecte werkomgeving voor jouw bedrijf.
Waarom zou je de inkomhaal van je bedrijf inrichten met WEBA?
WEBA staat al jaren garant voor een goede kwaliteit tegen een lage prijs. Zo hou je de inrichting van je kantoor betaalbaar. |
We werken samen met gekende Belgische en Europese leveranciers of gaan lange termijnsamenwerkingen aan voor het importeren van meubelen. Door die lange samenwerkingen kunnen we een uitstekende service garanderen. |
Verder kan je tegen betaling de meubels ook door onze chauffeurs laten monteren. Op die manier hoef je zelf geen tijd te investeren in het monteren van jouw kantoormeubelen. |
Heb je nog oude kantoormeubelen staan? Ook die kunnen wij terug meenemen. |
Aarzel niet langer en neem vandaag nog contact op voor het inrichten van jouw bedrijf, kantoor, horecazaak,… We helpen graag verder!