Veelgestelde vragen
Aankoop
- Wat is het verschil tussen “Vandaag afhalen” en “Bestel” bij online bestellingen?
- Hoelang heb ik garantie op mijn meubels?
- Waar kan ik de actuele status van mijn bestelling terugvinden?
- Hoe lang mag mijn aankoop bij WEBA gestockeerd blijven wanneer ik bericht heb gekregen dat mijn bestelling binnen is?
- Wanneer dien ik het openstaand saldo van mijn aankoop via de winkel te betalen?
Winkels
- Kan ik mijn bestelling ook afhalen op zondag of een feestdag?
- Mag mijn hond binnen bij WEBA?
- Kan ik WEBA Gent bereiken zonder in de LEZ (lage emissiezone) te rijden?
- Wanneer zijn jullie geopend?
- Hoe kan ik jullie contacteren?
Levering
- Kan er via de trap worden geleverd?
- Wat gebeurt er wanneer ik niet aanwezig ben bij de levering?
- Kan ik betalen bij de levering?
- Leveren jullie ook in Nederland of Frankrijk?
- Ik koos voor afhaling. Kan ik mijn bestelling toch laten leveren?
Afhaling
- Kan ik mijn bestelling ook afhalen op zondag of een feestdag?
- Ik koos voor afhaling. Kan ik mijn bestelling toch laten leveren?
- Ik wil graag mijn product(en) afhalen. Hoe weet ik zeker dat mijn bestelling in mijn wagen zal passen?
- Ik wil mijn bestelling afhalen, hoe maak ik een afhaalbon aan?
- Moet ik de waardebon die ik online besteld heb afhalen in de winkel?
Extra diensten
- Hoeveel kost het om een bestelwagen te huren?
- Neemt WEBA mijn oude matras terug bij de afhaling/levering van mijn bestelling?
- Monteert WEBA alle meubelen?
- Wat als ik hulp nodig heb bij de montage van meubels die WEBA niet monteert?
- Zijn er extra kosten verbonden aan de montageservice?
Deze vragen komen mogelijk overeen met je zoekopdracht
Oeps, we konden geen antwoord op je vraag vinden
Staat je vraag hier niet tussen?
Neem contact met ons op!