Betaalbaar wonen, WEBA maakt het mogelijk.
Met kwaliteit aan de scherpste prijs.
De visie van Arsène WEBA
Sinds de oprichting van ons familiebedrijf in 1982 willen we ons scherp geprijsd interieuraanbod aan een zo breed mogelijk publiek aanbieden. Hierbij laten we ons leiden door de volgende drie principes:
- No-nonsense aanpak: We zijn eerlijk en rechttoe-rechtaan over onze producten en diensten, je betaalt voor wat je ziet. Ook nemen we onszelf niet ernstiger dan we zijn. We cultiveren ons volks imago in onze communicatie, winkels en webshop.
- Scherpste prijzen: We bieden de laagste prijs in vergelijking met vergelijkbare producten op de markt. WEBA streeft er voortdurend naar om zo kostenefficiënt mogelijk te opereren, zodat we elke dag de scherpste prijzen kunnen aanbieden aan onze klanten.
- Breed aanbod: We hanteren een stijl die door zoveel mogelijk mensen als smaakvol, aangenaam en verrijkend wordt ervaren. We zijn noch avant-garde, noch ouderwets. Bij WEBA willen we geen pionier of early adopter zijn, maar op het juiste moment inspelen op trends en de behoeften van onze klanten.


Onze winkels en webshop fungeren elk als een eigentijdse, verzorgde markthal waar ons interieuraanbod wordt getoond op een overzichtelijke maar niet te gestroomlijnde of uitgekiende manier. De focus ligt altijd op het product en de prijs. WEBA gunt de bezoeker de vrijheid om zelf creatief te zijn. We geven enkele suggesties maar moedigen vooral aan om zelf aan de slag te gaan. We zijn ervan overtuigd dat klanten door deze actieve betrokkenheid meer voldoening halen uit hun ervaring. Een bezoek aan WEBA moet dan ook altijd een avontuur zijn, vol boeiende ontdekkingen. Het mag geen opgepoetst geheel zijn, geen voorgekauwd concept waarbij de bezoeker de kans wordt ontnomen om verrast te worden.
In onze winkels staan onze goed opgeleide medewerkers altijd klaar voor onze klanten, zonder zich op te dringen. We bieden een brede waaier aan extra diensten aan (zoals levering en montage) maar afhaalprijzen blijven de basis. Aangezien we van onze klanten echte WEBA-ambassadeurs willen maken, bieden we enkel producten aan die voldoen aan een levensduur waar we achter staan. Bij schade staan we de klant steeds vlot te woord en stellen we onszelf in de schoenen van de klant bij de zoektocht naar een gepaste oplossing.
In onze communicatie zit altijd een element van verrassing, iets ludieks waarmee we de klant op het verkeerde been zetten. Onze reclame bevat vaak een extra gelaagdheid. Daarom kan deze soms controversieel zijn maar ze is altijd opvallend, in lijn met het gezegde: "Branding is an ongoing fight for attention, not for love."
Meer over WEBA:



