Veelgestelde vragen

Over je aankoop

Waar kan ik de actuele status van mijn bestelling terugvinden? chevron-down

Hoe lang mag mijn aankoop bij WEBA gestockeerd blijven wanneer ik bericht heb gekregen dat mijn bestelling binnen is? chevron-down

Wanneer dien ik het openstaand saldo van mijn aankoop via de winkel te betalen? chevron-down

Mijn aankoop is beschadigd, wat moet ik doen? chevron-down

Moet ik een voorschot betalen bij het plaatsen van een bestelling in de meubelwinkel? chevron-down

Hoe kan ik mijn online bestelling retourneren? chevron-down

Ik wil graag mijn product(en) afhalen. Hoe weet ik zeker dat mijn bestelling in mijn wagen zal passen? chevron-down

Over onze meubelwinkels

Heeft WEBA een papieren catalogus? chevron-down

Ik zag een meubel in een van jullie winkels, maar vind het niet terug op de website? chevron-down

Kan ik mijn bestelling ook afhalen op zondag of een feestdag? chevron-down

Mag mijn hond binnen bij WEBA? chevron-down

Kan ik WEBA Gent bereiken zonder in de LEZ (lage emissiezone) te rijden? chevron-down

Over onze diensten

Wat is het verschil tussen “Klik & haal af” en “Bestel” bij online bestellingen? chevron-down

Leveren jullie ook in Nederland of Frankrijk? chevron-down

Ik koos voor afhaling. Kan ik mijn bestelling toch laten leveren? chevron-down

Neemt WEBA mijn oude meubelen terug bij een nieuwe aankoop? chevron-down

Neemt WEBA mijn oude matras terug bij de afhaling/levering van mijn bestelling? chevron-down

Kan mijn aankoop gemonteerd worden door jullie? chevron-down

Kunnen jullie leveren op verdiep? chevron-down

Mijn bestelde producten zijn voorradig! Hoe kan ik een leverdatum kiezen? chevron-down

Hoe kan ik een bestelwagen huren? chevron-down

Montageservice

Monteert WEBA alle meubelen? chevron-down

Wat als ik hulp nodig heb bij de montage van meubels die WEBA niet monteert? chevron-down

Kan ik de montageservice toevoegen aan mijn bestelling? chevron-down

Is de montageservice beschikbaar in alle WEBA-winkels? chevron-down

Zijn er extra kosten verbonden aan de montageservice? chevron-down

Kan ik een montageafspraak maken op een specifieke datum en tijd die voor mij het beste uitkomt? chevron-down

Zijn er bepaalde voorwaarden of vereisten voor de montageservice, zoals toegang tot de woning of parkeermogelijkheden? chevron-down

Wordt het verpakkingsmateriaal meegenomen en afgevoerd na de montage? chevron-down

Biedt WEBA garantie op de uitgevoerde montageservice? chevron-down

Over de betaalmogelijkheden

Ik heb online een grote bestelling geplaatst maar mijn betaling lukt niet. Wat kan ik hieraan doen? chevron-down

Hoe kan ik betalen bij WEBA? chevron-down

Kan ik nog meubelen kopen op afbetaling? chevron-down

Kan ik op de webshop met een voorschot betalen? chevron-down

Kan ik betalen met ecocheques? chevron-down

Kan ik betalen met consumptiecheques? chevron-down

 

Over je aankoop

Waar kan ik de actuele status van mijn bestelling terugvinden? chevron-down

Hoe lang mag mijn aankoop bij WEBA gestockeerd blijven wanneer ik bericht heb gekregen dat mijn bestelling binnen is? chevron-down

Wanneer dien ik het openstaand saldo van mijn aankoop via de winkel te betalen? chevron-down

Mijn aankoop is beschadigd, wat moet ik doen? chevron-down

Moet ik een voorschot betalen bij het plaatsen van een bestelling in de meubelwinkel? chevron-down

Hoe kan ik mijn online bestelling retourneren? chevron-down

Ik wil graag mijn product(en) afhalen. Hoe weet ik zeker dat mijn bestelling in mijn wagen zal passen? chevron-down

Over onze meubelwinkels

Heeft WEBA een papieren catalogus? chevron-down

Ik zag een meubel in een van jullie winkels, maar vind het niet terug op de website? chevron-down

Kan ik mijn bestelling ook afhalen op zondag of een feestdag? chevron-down

Mag mijn hond binnen bij WEBA? chevron-down

Kan ik WEBA Gent bereiken zonder in de LEZ (lage emissiezone) te rijden? chevron-down

Over onze diensten

Wat is het verschil tussen “Klik & haal af” en “Bestel” bij online bestellingen? chevron-down

Leveren jullie ook in Nederland of Frankrijk? chevron-down

Ik koos voor afhaling. Kan ik mijn bestelling toch laten leveren? chevron-down

Neemt WEBA mijn oude meubelen terug bij een nieuwe aankoop? chevron-down

Neemt WEBA mijn oude matras terug bij de afhaling/levering van mijn bestelling? chevron-down

Kan mijn aankoop gemonteerd worden door jullie? chevron-down

Kunnen jullie leveren op verdiep? chevron-down

Montageservice

Monteert WEBA alle meubelen? chevron-down

Wat als ik hulp nodig heb bij de montage van meubels die WEBA niet monteert? chevron-down

Kan ik de montageservice toevoegen aan mijn bestelling? chevron-down

Is de montageservice beschikbaar in alle WEBA-winkels? chevron-down

Zijn er extra kosten verbonden aan de montageservice? chevron-down

Kan ik een montageafspraak maken op een specifieke datum en tijd die voor mij het beste uitkomt? chevron-down

Zijn er bepaalde voorwaarden of vereisten voor de montageservice, zoals toegang tot de woning of parkeermogelijkheden? chevron-down

Over de betaalmogelijkheden

Ik heb online een grote bestelling geplaatst maar mijn betaling lukt niet. Wat kan ik hieraan doen? chevron-down

Hoe kan ik betalen bij WEBA? chevron-down

Kan ik nog meubelen kopen op afbetaling? chevron-down

Kan ik op de webshop met een voorschot betalen? chevron-down

Kan ik betalen met ecocheques? chevron-down

Kan ik betalen met consumptiecheques? chevron-down

Waarom lukt mijn betaling niet? chevron-down