Welkom op onze webshop

  • Levering in heel België
  • 10000 producten op voorraad
  • Open op zon- en feestdagen

Veelgestelde vragen

Over je aankoop

Kan ik mijn bestelling ook afhalen op zondag of een feestdag?

Dat is zeker mogelijk. Onze magazijnen hebben dezelfde openingsuren als de winkel. Gelieve je ten laatste een kwartier voor sluitingstijd aan te melden aan de kassa in de winkel voor een vlotte afhandeling. Bekijk hier onze openingsuren.

Hoe lang mag mijn aankoop bij WEBA gestockeerd blijven wanneer ik bericht heb gekregen dat mijn bestelling binnen is?

Er is geen maximum termijn voorzien om je meubelen af te halen. We vragen echter, indien de stockage een termijn van 6 weken overschrijdt, ons telefonisch of via e-mail te verwittigen, zodat we dit aan je dossier kunnen toevoegen. Bij aankopen via de winkel zullen we jou wel vragen om een voldoende hoog voorschot te betalen.

Hoe kan ik mijn openstaand saldo, voor aankopen via de winkel, betalen bij levering?

Onze chauffeurs aanvaarden betalingen via Bancontact (hou rekening met je kaartlimiet) of bankcheque. Omwille van de veiligheid van onze chauffeurs is het helaas niet mogelijk om cash te betalen.

Online bestellingen kunnen niet betaald worden bij levering. Deze dienen steeds vooraf volledig betaald te zijn.

Mijn aankoop is beschadigd, wat moet ik doen?

Indien je aankoop bij WEBA schade vertoont, dan kan je dit via e-mail aan WEBA laten weten. Bij Serviceaanvraag vind je alle gegevens terug voor een snelle en vlotte afhandeling van je melding.

Moet ik een voorschot betalen bij het plaatsen van een bestelling in de meubelwinkel?

Ja. Voor meubelen op maat (bijv. in een andere kleur, materiaal of opstelling dan zichtbaar in de toonzaal) bedraagt het voorschot 20%. Voor alle andere meubels vragen we een voorschot van 10%.

Hoe kan ik mijn online bestelling retourneren?

Bij Herroepingsrecht vind je alle informatie terug om je online bestelling te herroepen.

Over onze meubelwinkels

Heeft WEBA een papieren catalogus?

WEBA heeft geen papieren catalogus, maar wel op regelmatige tijdstippen een papieren folder. Op onze website kan je een groot deel van onze collectie terugvinden of ontdek hier alle lopende promoties. Om de rest van de collectie te bekijken, nodigen we je graag uit in één van onze meubelwinkels.

Staan alle meubelen uit de winkel op jullie website?

Een groot deel van onze collectie kan je online bekijken. Om de rest van de collectie te bekijken nodigen we jou graag uit in één van onze toonzalen.

Mag mijn hond binnen bij WEBA?

Omwille van hygiënische redenen zijn enkel blindengeleidehonden toegelaten in de winkel. Wanneer je hond in een tas zit, mag je uiteraard ook binnen met je hondentas.

Over onze diensten

Neemt WEBA mijn oude meubelen terug bij een nieuwe aankoop?

Oude meubelen kunnen teruggenomen worden door WEBA mits een beperkte recyclagebijdrage. Bijvoorbeeld 12 euro voor een matras of 50 euro voor een volledig hoeksalon. De bijdrage voor andere meubelen kan je opvragen via e-mail of telefoon.

Wat is het verschil tussen “Klik & haal af” en “Bestel” bij online bestellingen?

Wie kiest voor “Klik & haal af” dient zijn reservatie binnen de 24 uur af te halen in één van onze winkels. Reservaties op maandagnamiddag of maandagavond dienen op woensdag afgehaald te worden aangezien WEBA op dinsdag gesloten is. Betalen doet u pas in de winkel.

Wie kiest voor “Bestel” kan zijn online bestelling op een later moment rechtstreeks afhalen in het magazijn of thuis laten leveren. Betalen doet u online.

Leveren jullie ook in Nederland of Frankrijk?

Kleinere artikelen zoals vuilnisbakken, kussens, … kunnen naar Nederland of Frankrijk verzonden worden via onze pakjesdienst. Grotere artikelen zoals hoeksalons, boxsprings, matrassen, ... kunnen enkel geleverd worden in een beperkt gedeelte van Nederland (regio Hulst-Terneuzen) of Frankrijk (regio Maubeuge-Valenciennes).

Over de betaalmogelijkheden

Hoe kan ik betalen bij WEBA?

In de winkel kan je betalen met cash, Bancontact, ecocheques (enkel voor ecologische producten) of een WEBA tegoed- of cadeaubon.

Voor online aankopen accepteren wij volgende betaalmethoden: Bancontact, Mastercard, VISA, Maestro, iDeal en Sofort.

Kan ik meubelen kopen op afbetaling?

Je kan bij WEBA meubels kopen op afbetaling. We werken hiervoor samen met Beobank. Je kan hiervoor langskomen in één van onze meubelwinkels op weekdagen (uitgezonderd dinsdag) tot 17u of op zaterdag tot 16u.

Meubelen online kopen op afbetaling is helaas niet mogelijk.

Kan ik betalen met ecocheques?

Wij aanvaarden ecocheques in de winkel, maar enkel op welbepaalde ecologische producten zoals houten meubelen met FSC-label, spaarlampen, LED-verlichting, artikelen die op zonne-energie werken, ...