Serviceaanvraag

Aanvraag

Indien één of meerdere producten die u bij WEBA aankocht, schade vertoont of vertonen, dan kan u dit via mail aan WEBA laten weten. Een dossier zal dan worden opgesteld door onze administratie.

Voor aankopen in WEBA Gent: service@weba-gent.be
Voor aankopen in WEBA Deinze: service@weba-deinze.be 
Voor aankopen in WEBA Mons: service@weba-mons.be 
Voor aankopen in WEBA Online: service@weba-online.be  

Gelieve volgende zaken zeker te vermelden en/of toe te voegen:

  • KO-nummer, dit vindt u bovenaan rechts op de verkoopovereenkomst
  • Naam en voornaam
  • Adres
  • Telefoonnummer
  • Omschrijving van de schade met een duidelijke vermelding van welk onderdeel er precies is beschadigd
  • De vermoedelijke oorzaak
  • 2 foto’s:
    1. een foto van het geheel (bv. volledige kast, zetel)
    2. een foto van dichtbij die de schade duidelijk aantoont

Als Consument heb je ook de mogelijkheid om een geschil met betrekking tot de Verkoopvoorwaarden voor te leggen aan een onafhankelijke instantie voor geschillenbeslechting (zoals de Geschillencommissie Meubelen). Meer informatie: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=NL