Welkom op onze webshop! 

  • Levering in heel België
  • 10000 producten op voorraad
  • Winkels open op zon- en feestdagen

Levering

Je woont niet in de buurt van onze winkels of hebt geen tijd om de bestelling zelf af te halen?
Geen paniek, we kunnen jouw bestelling ook bij je thuis leveren.

De meeste producten die je aankoopt kunnen geleverd worden via pakjesdienst of meubeltransport.
Welk van beide mogelijk is, vind je terug op elke productpagina onder 'Praktisch' bij 'Leverbaar'.

PAKJESDIENST

Kleine, niet-fragiele producten kunnen thuis geleverd worden via pakjesdienst. 
Al onze zendingen via pakjesdienst worden momenteel verzonden over heel België voor € 4,95.
In Nederland kan dit vanaf € 8,90 en in Frankrijk vanaf € 14,90.

Zodra alle producten op voorraad zijn, sturen we deze op.
Op dat moment stuurt onze externe partner je een verzendbevestiging via mail met jouw track & trace code.
Normaal gezien ontvang je na deze bevestiging jouw bestelling binnen de 48 uur.

Via deze mail heb je ook de mogelijkheid om één van volgende opties te kiezen:

    • Kies een nieuwe leverdatum
    • Laat je pakket op een ander adres leveren
    • Laat je pakket in een Pickup parcelshop leveren
    • Geef toestemming aan de chauffeur om je pakket op een veilige plaats neer te zetten

Toch niet thuis wanneer de pakjesdienst langskwam?
Jouw pakket wordt automatisch geleverd bij een Pickup parcelshop in de buurt.
De bezorger laat ook een bericht achter in jouw brievenbus waarmee je je bestelling kan ophalen bij het Pick-up Point.
V
an zodra jouw pakket is toegekomen in de parcelshop ontvang je nog een e-mail.

MEUBELTRANSPORT

Grotere producten kunnen aan huis geleverd worden via meubeltransport.

Standaard levering

De online bestellingen worden standaard geleverd via drempelservice door een externe logistieke partner.
De bestelling wordt geleverd op het gelijkvloers (straatniveau), in de eerste ruimte na de voordeur.
De kostprijs van een standaard levering bedraagt maximaal € 75 voor heel België.

Zodra alle producten op voorraad zijn, ontvang je een mail of SMS om een leverdatum te kiezen.
Wij plannen de levering dus niet automatisch, je bepaalt zelf welke dag je graag jouw meubelen geleverd ziet.
Een gerichter tijdstip van de levering ontvang je op de dag van de levering zelf tussen 6u30 en 7u30 's ochtends via SMS.

Niet thuis wanneer de chauffeurs langs kwamen?
Als je afwezig bent op de dag van levering, spreken we een nieuwe betalende levering af.


Extra diensten

Extra diensten zijn mogelijk in sommige regio's, we rekenen hiervoor een bijkomende kost aan.
Deze kost is afhankelijk van de benodigde diensten én de afstand tot de dichtste WEBA-winkel.

Op deze kaart vind je de regio's terug waar extra diensten mogelijk zijn (blauwe zone):

Kaart leverzones

Hieronder een overzicht van de mogelijke extra diensten:

Montage
Indien gewenst, monteren onze medewerkers al jouw WEBA-aankopen (of een gedeelte) bij je thuis tegen betaling.
Meer info? Contacteer ons en we informeren je over de kostprijs.

Terugname oude meubelen
Oude meubelen kunnen teruggenomen worden bij levering van jouw nieuwe WEBA-aankoop.
Dit kost bijvoorbeeld € 12 voor een matras of € 50 voor een volledig salon.
Heb je een ander oud meubel? Contacteer ons en we laten je weten wat de kostprijs hiervoor is.

Verdieping via SOLID-lift (1ste & 2de verdieping)
De vrachtwagens van WEBA zijn uitgerust met het SOLID-systeem.
Dit kost € 10 per verdieping bovenop de prijs van de levering en dit tot 5,80 meter (onderkant raamhoogte).
De vrachtwagen heeft 12 meter nodig om zich te parkeren en moet onder een voldoende groot raam kunnen staan.
Op de foto’s hieronder zie je hoe het SOLID-systeem werkt:

 Solid1 Solid2

Verdieping via meubellift (1ste t.e.m. 8ste verdieping)
Is een levering met het SOLID-systeem niet mogelijk?
We kunnen ervoor zorgen dat er op het moment van levering een meubellift aanwezig is voor het nodige liftwerk.
Dit kost € 115 bovenop de prijs van levering en is mogelijk tot en met de 8ste verdieping.

Meubbellift1  Meubellift2

Verdieping via de trap
Indien SOLID-lift of meubellift niet mogelijk zijn, kunnen we de meubelen ook via de trap naar boven brengen.
Dit kost € 25 bovenop de prijs van de levering en is enkel mogelijk voor slaapkamermeubelen én tot de eerste verdieping.


Meer informatie over deze extra diensten vóór je iets bestelt?
Contacteer ons en we helpen je graag verder.

Extra diensten toevoegen aan een online bestelling?
Momenteel kan je deze extra diensten nog niet kiezen tijdens je online aankoop.
Reageer op de bevestigingsmail die je ontvangt na het plaatsen van de bestelling.
Wij informeren je dan graag verder over de mogelijkheden en prijzen van de gewenste diensten.

Extra diensten toevoegen aan een bestelling in de winkel?
De verkopers informeren je graag over alle mogelijkheden en prijzen bij aankoop.
Je kan ook achteraf contact opnemen om één van de extra diensten te wijzigen of toe te voegen.