Veelgestelde vragen
Extra diensten
- Hoeveel kost het om een bestelwagen te huren?
- Neemt WEBA mijn oude matras terug bij de afhaling/levering van mijn bestelling?
- Monteert WEBA alle meubelen?
- Wat als ik hulp nodig heb bij de montage van meubels die WEBA niet monteert?
- Zijn er extra kosten verbonden aan de montageservice?
- Kan ik een montageafspraak maken op een specifieke datum die voor mij het beste uitkomt?
- Zijn er bepaalde voorwaarden of vereisten voor de montageservice, zoals toegang tot de woning of parkeermogelijkheden?
- Wordt het verpakkingsmateriaal meegenomen en afgevoerd na de montage?
- Biedt WEBA garantie op de uitgevoerde montageservice?
- Kan ik mijn aankoop uit een andere meubelwinkel laten monteren door WEBA?
- Neemt WEBA mijn oude meubelen terug bij een nieuwe aankoop?
- Kan mijn aankoop gemonteerd worden door jullie?
- Hoe kan ik een bestelwagen huren?
- Kan ik externe meubelen naar boven brengen met een lift van WEBA?
- Waar moet ik mijn gehuurde bestelwagen ophalen?
Deze vragen komen mogelijk overeen met je zoekopdracht
Oeps, we konden geen antwoord op je vraag vinden
Staat je vraag hier niet tussen?
Neem contact met ons op!