Veelgestelde vragen
Aankoop
- Wat is het verschil tussen “Vandaag afhalen” en “Bestel” bij online bestellingen?
- Hoelang heb ik garantie op mijn meubels?
- Waar kan ik de actuele status van mijn bestelling terugvinden?
- Hoe lang mag mijn aankoop bij WEBA gestockeerd blijven wanneer ik bericht heb gekregen dat mijn bestelling binnen is?
- Wanneer dien ik het openstaand saldo van mijn aankoop via de winkel te betalen?
- Mijn aankoop is beschadigd, wat moet ik doen?
- Moet ik een voorschot betalen bij het plaatsen van een bestelling in de meubelwinkel?
- Hoe kan ik mijn online bestelling retourneren?
- Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
- Hoe moet ik mijn meubel onderhouden?
- Moet ik de waardebon die ik online besteld heb afhalen in de winkel?
- Wanneer is mijn bestelling beschikbaar?
- Kan ik nog een product laten toevoegen aan mijn bestelling?
Deze vragen komen mogelijk overeen met je zoekopdracht
Oeps, we konden geen antwoord op je vraag vinden
Staat je vraag hier niet tussen?
Neem contact met ons op!