Welkom op onze webshop!

  • Levering in heel België
  • 10000 producten op voorraad
  • Winkels open op zon- en feestdagen

Serviceaanvraag

Aanvraag

Indien één of meerdere producten die u bij WEBA aankocht, schade vertoont of vertonen, dan kan u dit via mail aan WEBA laten weten. Een dossier zal dan worden opgesteld door onze administratie.

Voor aankopen in WEBA Gent: service@weba-gent.be
Voor aankopen in WEBA Deinze: service@weba-deinze.be 
Voor aankopen in WEBA Mons: service@weba-mons.be 
Voor aankopen in WEBA Online: service@webasystems.be  

Gelieve volgende zaken zeker te vermelden en/of toe te voegen:

  • KO-nummer, dit vindt u bovenaan rechts op de verkoopovereenkomst
  • Naam en voornaam
  • Adres
  • Telefoonnummer
  • Omschrijving van de schade met een duidelijke vermelding van welk onderdeel er precies is beschadigd
  • De vermoedelijke oorzaak
  • 2 foto’s:
    1. een foto van het geheel (bv. volledige zetel, volledige kast)
    2. een foto van het beschadigde element (deel van de zetel, deel van de kast)